Kerio Operator Hizmeti

Kerio Operator geleneksel telefon santrallerinizin yerini alan bir VoIP santral sistemidir. Özellikle küçük ve orta ölçekli işletmeler için tasarlanan Kerio Operator kullanıcılarınıza güçlü özellikler sunarken maliyet ve yönetim yönünden de tasarruf etmenizi sağlar.

 

Kerio Operator

Kolay Yönetim

İşlevsellik yitirmeden Kerio Operator’ü konuşlandırın, yapılandırın ve yönetin. Uzmanlaşmış teknisyenlere ihtiyaç duyan geleneksel telefon sistemlerinden farklı olarak Kerio Operator ağ yöneticiniz tarafından yönetilebilir. Ve yapılandırma kolaylığına gelindiğinde, otomatik provizyon ve uzaktantan bağlantı, tablet dostu yönetimi ile Kerio Operator rakipsizdir.

KUSURSUZ GÜVENLİK

Telefon sisteminin kötüye kullanımı yüksek maliyetli zararlara sebep olabilir. Gelişmiş güvenlik teknolojileri telefon korsanlarını dışarıda tutarak santralin kötüye kullanımı önlerken kullanıcılarınızın gizliliğini sağlar.

 

Kerio Operator devamlı olarak çelişkili davranışları gözlemler, izinsiz giriş denemelerini algılar ve engeller. Aynı zamanda çağrı şifrelemeyi de destekler.

MALİYET TASARRUFU

Geleneksel telefon hizmetinizi ve pahalı telefon teknisyenlerini unutun.

 

Kerio Operator'ün inanılmaz kullanım kolaylığı ve hızlı kurulum özelliği sayesinde yönetim masrafları büyük ölçüde azalırken kullanıcılarınız güçlü yeni özelliklerin keyfini sürsün. 

Çoklu Platform Desteği

Çoklu platform desteği ile Kerio Operator ihtiyaçlarınız ne olursa olsun mevcut BT ortamınızda rahatlıkla çalışır. Yazılım ürünümüz donanımınızı seçmenize izin verir. Önceden yapılandırılmış sanal Operator yazılımınız mevcut Vmware altyapınıza kolaylıkla entegre olur.

Kullanıcı Dostu Arayüz

Kullanıcıların mobil telefonlarını Operator’ün Apple iOS/Android mobil uygulaması ile sanal ofis telefonlarına dönüştürün. Mobil telefonunuzla ofisinizden veya ofisinize çağrı yapın. İş arkadaşlarınızın çağrılarını yanıtlayın. Sesli mesajlarınız E-posta adresinize düşsün. Salesforce.com dahilinde çağrı sürelerini otomatik olarak kaydedin ve çağrılar yapın.

ZETA Telekom Müşteri Hizmetleri

0850 640 0 640 

ÖNE ÇIKAN ÖZELLİKLERİ

* Otomatik Sekreter (IVR)

* Çağrı Kuyruklama

* Konferans Arama

* Çağrı yönlendirme, cevaplama, 
   beklemeye alma ve kaydetme

* Tek tuşla arama

* Faks desteği

* Çağrı (Paging)

* Salesforce.com / CRM entegrasyonu

* Sesli mesajları e-postaya yönlendirme

Ve dahası